sobota, 24 stycznia 2009

głuchy telefon



Życie nie przestaje mnie zaskakiwać. Ludzie też. Kilka źle zrozumianych gestów i słów okraszone szczyptą domysłów w połączeniu z pobożnymi życzeniami może zdziałać cuda. Ta dziwna mieszanka wędrując drogą głuchego telefonu wypacza się, zapominając po drodze czym była na początku. Staje się zlepkiem domysłów, jednak z przeświadczeniem, że jest informacją.

Nie spodziewałam się, że aż tyle radości może mi sprawić plotka. Można się o sobie dowiedzieć bardzo ciekawych rzeczy. Aż mnie korci, żeby dodać coś od siebie i czekać, kiedy i jaka wróci ;D Jestem pewna, że podana jako tajemnica rozejdzie się szybciej :)

A swoją drogą taka fałszywa informacja może przecież zmienić czyjeś życie, bieg historii, czy też losy świata. Ciekawe, jak często w naszych dziejach i jak ważne sprawy zmieniła plotka.

Brak komentarzy: